Возврат техосмотра для украинцев.

Рекомендации, обмен опытом, примеры решения проблем в прововых вопросах на дороге (ДТП, страховка и т.д.)

Сообщение Dimon » 21 дек 2017, 21:16

А, что народ скажет насчет этой статьи.

Повернення техогляду для легкових авто неминуче
ехогляду для українських автовласників неминуче. І як будь-який непопулярний захід, впроваджується він поетапно. Як він буде проводитися і коли почнеться?

Про повернення техогляду почали говорити з тих самих пір, як його скасували. Незважаючи на те, що зараз немає достовірної статистики, яка змогла б дати відповідь на питання, скільки ДТП відбувається через незадовільний технічний стан автомобілів, введення обов'язкового технічного контролю вважається частиною системи, покликаної забезпечити безпеку на українських дорогах.

Зараз на розгляді комітетів Верховної Ради знаходиться законопроект №7317 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері забезпечення безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною з одного боку, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їх державами-членами з іншого боку". Природно, він має всі шанси стати повноцінним законом.

Нагадаємо, що свого часу скасування техогляду було абсолютно обґрунтованим. Тоді реальний технічний стан практично ніхто не контролював, а талони, які свідчать про проходження ТО, просто продавалися співробітниками МРЕО. У запропонованій редакції законопроекту проходження ТО називається як "Перевірка на придатність транспортних засобів до експлуатаці", а відповідальними за видачу "Свідоцтв про придатність транспортного засобу до експлуатації" призначаються приватні компанії, які зуміли пройти відповідні державні перевірки.

Пропонована законопроектом періодичність проходження ТО для легкових автомобілів, які не експлуатуються в комерційних цілях, – через чотири роки від дати першої реєстрації транспортного засобу, а потім кожні два роки. Для мотоциклів – через два роки після дати першої реєстрації транспортного засобу, а потім кожні два роки.

Крім цього, перевірка на придатність транспортних засобів до експлуатації, незалежно від дати проведення останньої перевірки, проводиться в разі реєстрації або перереєстрації транспортного засобу; зміни власника; зміни або модифікації систем або їх складових, що впливають на безпеку дорожнього руху або навколишнього середовища; виїзду за межі зони митного контролю України.

У законопроекті досить чітко прописано, що саме слід перевіряти. Обов'язковому контролю підлягають системи гальмового і рульового керування, світлотехніка, шини, ГБО (за наявності), номер кузова і здатність стекол пропускати світло. Також контролювати будуть інші параметри, що безпосередньо стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.

Одне з найцікавіших нововведень свідчить, що зупиняти автомобіль для перевірки документів зможе не тільки поліція, але і "уповноважені посадові особи (інспектори) центрального органу виконавчої влади, що забезпечують реалізацію державної політики з питань безпеки на транспорті". Вони ж зможуть виробляти і так званий "придорожній контроль" – поверхневу перевірку на придатність до експлуатації.

Тішить лише, що некомерційні легкові автомобілі і мотоцикли підлягають перевірці на придатність до експлуатації лише з 01 січня 2021 року. З тієї ж дати Національна поліція України повинна здійснювати контроль на вулично-дорожній мережі за дотриманням зазначених вимог.
Dimon
 
Сообщений: 1459
Зарегистрирован: 14 ноя 2014, 10:27

Сообщение Lara » 28 дек 2017, 19:38

Ну как нибудь надо же выманивать у украинцев деньги в бюджет. Демократия, твою ж мать. :cry:
Lara
 
Сообщений: 2069
Зарегистрирован: 02 фев 2015, 13:07

Сообщение Ohotnik » 23 янв 2018, 16:59

Lara писал(а):Ну как нибудь надо же выманивать у украинцев деньги в бюджет. Демократия, твою ж мать. :cry:


Согласен. Доят украинцев по полной.
Ohotnik
 
Сообщений: 1449
Зарегистрирован: 02 апр 2015, 17:43

Сообщение Dimon » 27 фев 2018, 22:00

В предпоследнем абзаце идет описание того, что право останавливать водителя будут иметь и инспектора. Мне интересно как это будет выглядеть и в каких местах им будет разрешено это делать? :shock:
Dimon
 
Сообщений: 1459
Зарегистрирован: 14 ноя 2014, 10:27

Сообщение Lara » 14 май 2018, 16:31

Dimon писал(а):В предпоследнем абзаце идет описание того, что право останавливать водителя будут иметь и инспектора. Мне интересно как это будет выглядеть и в каких местах им будет разрешено это делать? :shock:


Действительно интересный вопрос. Еще надо написать, где они могут останавливать автомобили. Наверняка понадобятся изменения и в законы в первую очередь в ПДД Украины. :o
Lara
 
Сообщений: 2069
Зарегистрирован: 02 фев 2015, 13:07

Сообщение Viktor » 30 июл 2018, 21:33

Ohotnik писал(а):
Lara писал(а):Ну как нибудь надо же выманивать у украинцев деньги в бюджет. Демократия, твою ж мать. :cry:


Согласен. Доят украинцев по полной.


Вот после последних громких аварий думаю придумают как еще скачать денег с народа.
Viktor
 
Сообщений: 1452
Зарегистрирован: 13 ноя 2014, 16:10


Вернуться в Автоправо

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0